Kan din organisation blive bedre rustet til at imødekomme kundernes behov og krav?
Er der måder at tage bedre og mere nøjagtige beslutninger, der fører til øget salg og bedre rentabilitet?
Svaret på begge spørgsmål er "ja". Ved at bruge den geografiske dimension i dine forretningsanalyser vil du se på både markedet og forbrugerne med nye øjne.
Der skete en fejl. Prøv igen senere.
SE DETTE WEBINAR NÅR DET PASSER DIG
I detailbranchen er det et must at have præcis kundeindsigt for forbere salget og engagere kunderne.
At forstå kundernes indkøbsmønstre, købsadfærd, sammenholdt med, hvor de befinder sig (lokationsanalyser), giver en ekstra dimension til indsigten og kendskabet til kunderne.
Ved hjælp af data fra mange forskellige kilder kan du med geografisk analyse og interaktive kort visualisere og tydeliggøre de mest komplekse sammenhænge og tage bedre beslutninger, der giver forretningsfordele og sikrer forretningsudvikling.